Bauturi

#abonament vin # abonament neasteptat # abonament lunar #abonament

Cel mai neasteptat abonament lunar

Sigur ai observat si tu cum in ultima vreme tot mai multe afaceri au adoptat metoda de abonament lunar. Afaceri precum: Netflix, YouTube, HBOGo, Voyo, Shazam sau Spotify.

Dar de ce au trecut toate companiile de la one time pay la abonamente?

Pai este destul de simplu - flux monetar constant. Daca ai si tu propria intreprindere sigur stii despre ce vorbesc. Dar daca nu, nicio grija, iti voi explica.

Sau mai bine hai sa-ti dau un exemplu:

In lumea jocurilor video si a gaming-ului era o traditie ca atunci cand un joc popular aparea, costul era de 60€. O traditie care a inceput odata cu industria in sine.

Totusi usor, usor ea incepe sa isi piarda din teren. De ce? Pai producatorii de jocuri video au descoperit si ei abonamentele lunare. Lucru care gamerilor nu le-a convenit, dar companiilor le-a oferit ceva nepretuit din punct de vedere financiar, adica exact ce spuneam mai sus, flux monetar constant.

Daca inainte producatorilor le intra in contul bancar doar o singura data cate 60€, acum au reusit ca in fiecare luna sa le intre 5€, 10€, 20€ si asa mai departe (in functie de abonament). Toate aceste pe o perioada nedeterminata, oferindu-le mai multa stabilitate pe perioade lungi de timp.

Adaugand faptul ca atunci cand un utilizator plateste lunar, vocea din interior ii spune sa profite la maximum de serviciile oferite.

Pe cand daca avea acces nelimitat pur si simplu se gandea: “Ehh, nu ma uit acum la documentarul despre cum vor schimba lumea robotii umanoizi. Ma uit in weekend, oricum am acces nelimitat.” si asa tot amana.

Astfel marile companii reusesc si sa maximizeze numarul de utilizatori activi.

Totusi, ce parere aveai daca in urma cu 5 ani ti-as fi spus ca astazi afaceri precum Wineful.ro ofera un abonament lunar la vin care sa si functioneze?

Sigur mi-ai fi spus ca nu sunt pe treaba mea si ti-ai fi continuat viata.

Dar iata ca totul este adevarat, chiar daca ideea initial parea absurda si nimeni nu se astepta sa aiba succes.

Dar de ce a reusit?

In primul rand avem o viata din ce in ce mai aglomerata. Toti alergam din stanga in dreapta cu treaba si incercam sa petrecem cat mai mult timp alaturi de cei dragi.

Deci si pasionatii de vin sunt pusi in aceeasi situatie - lipsa timpului.

Adaugand si efortul depus de a te deplasa la magazin, a cumpara si dupa aceea inapoi acasa, iti poti da si tu seama ca este mult mai comod sa comanzi online. E nevoie de doar 5-10 minute libere, scoti telefonul, alegi ce doresti si gata. Vinul delicios va veni la usa ta.

Iar in al doilea rand, au produse si servicii foarte bune.

Spre exemplu, abonamentul lor lunar consta in mai multe pachete de vinuri, cel mai interesant fiind mixul de patru sticle ale lunii respective (doua vinuri rosii si doua albe/rose). Dar poti alege si un abonament cu doua vinuri rosii, doua vinuri albe sau doua vinuri mixte, dupa preferinte.

Totusi, asta nu este de ajuns. Pana la urma oricine poate crea o oferta pe baza unui abonament lunar la vinuri.

Ce ii diferentiaza de restul este abordarea folosita. Ce i-a atras pe toti clientii lor este faptul ca niciodata nu vor stii ce primesc.

Dap, ai inteles bine, nu le spun ce primesc.

Acesta este farmecul ofertei, iar oamenilor le place. Dar au incredere in cei de la Wineful ca vinurile sunt de calitate, plus ca pretul platit pentru intreg pachetul poate ajunge de multe ori la 50% din pretul de catalog al vinurilor oferite.

Inca un factor ce le asigura succesul sunt mini ghidurile pe care le ofera la fiecare vin, care explica tot ce trebuie sa stii despre vinurile primite.

Astfel abonatii au oportunitate de a invata:

  • cu ce mancaruri pot combina vinurile
  • factorii importanti ce dau gustul vinurilor preferate
  • la ce temperatura sa serveasca vinul
  • cine produce vinul respectiv

Astfel, acumuleaza informatii interesante, in timp ce se bucura si experimenteaza gusturi noi.

Plus, intreaga lor afacere este bazata pe relatia formidabila cu clientii.

Daca din intamplare vinul pateste ceva: nu se ridica la standardele necesare, in timpul transportului este deteriorat sau pur si simplu nu a fost pe placul clientului, atunci ei ajuta cu cea mai mare placere si trimit un alt produs in schimb.

Deci dupa cum poti vedea, cei de la Wineful au reusit. Chiar daca ideea lor nu este una conventionala, iubitorii de vin au un abonament la Wineful, asa cum au si iubitorii de filme abonament la Netflix.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, Chef Matthew Ehsanmehr

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Drob, stufat si pasca, preparate traditionale intr-o forma inedita pentru masa de Paste

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Cum se pregatesc mucenicii muntenesti

Experti Retete

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Gateste cu Oana: Inghetata raw cu 3 ingrediente

Expertul Acasa.ro, Oana Grecea: Chef in bucataria de acasa

Pune o intrebare