Deserturi

#retete seminte de chia #seminte de chia #chia #mic dejun #retete sanatoase #budinca # retete dietetice

Budinca cu seminte de chia si lapte vegetal, pentru un mic dejun sanatos si satios

Semintele de chia sunt bogate in fibre si proteine si contin o multime de antioxidanti naturali. Le poti introduce foarte usor in alimentatia ta. Prepara o budinca sanatoasa, cu putine calorii, din seminte de chia si lapte vegetal, pe care sa o servesti alaturi de fructe.

Ingrediente pentru budinca cu seminte de chia si lapte vegetal

  • 250 ml lapte vegetal (orez, cocos, migdale sau soia)
  • 2 linguri seminte de chia
  • 1/2 lingurita de scortisoara
  • 1/2 lingurita de vanilie
  • 1 lingura indulcitor (miere, sirop de agave, stevia, etc)
  • fructe uscate (dupa preferinte)
  • fructe proaspete (dupa preferinte)

Cum se prepara budinca cu seminte de chia si lapte vegetal

Amesteca semintele de chia cu laptele intr-un borcan incapator si adauga scortisoara, vanilia si indulcitorul. Amesteca bine pana cand toate ingredientele se combina. Taie fructele uscate marunt si adauga-le in compozitie. Lasa totul peste noapte, in frigider.

Cum se serveste budinca cu seminte de chia si lapte vegetal

Serveste budinca a doua zi, la micul dejun, alaturi de fructe proaspete de sezon. Inainte de servire amesteca budinca bine, iar daca este prea tare, mai poti adauga putin lapte.

Sursa foto: liberatedwine.com

  •   2017-10-02
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Andreea Grecu

Vezi toate articolele

Articole din deserturi

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Gateste cu Oana: Cheescake in stil american

Expertul Acasa.ro, Oana Grecea: Chef in bucataria de acasa

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii