Esti la dieta si ti s-a facut pofta de ceva dulce? Poti prepara o reteta simpla si rapida, de clatite fara zahar si fara faina. Sunt usor de preparat si nu te vor tine mult timp in bucuatari. In plus, le poti savura cu incredere deoarece nu ingrasa.

Ingrediente pentru clatitele dietetice

  • 1 banana bine coapta
  • 2 oua
  • coaja rasa de la jumatate de portocala
  • 2 linguri fulgi de cocos
  • scortisoara
  • un praf de sare

Cum se servesc clatitele dietetice

Intr-un castron incapator paseaza bine banana cu ajutorul unei furculite, pentru a obtine un piure. Adauga peste aceasta fulgii de cocos si coaja de portocala si amesteca bine.

Intr-un bol pentru mixer adauga albusurile si bate-le spuma tare, cu un praf de sare.

Intr-un alt castron, mai mic, mixeaza galbenusurile pana devin usor spumoase si adauga-le apoi peste piureul de banane, mixand totul foarte bine, pana obtii o compozitie omogena.

Adauga albusul peste amestecul de banane si amesteca totul, foarte usor, cu ajutorul unei linguri, astfel incat sa obtii o compozitie pufoasa.

Intr-o tigaie nonaderenta, adauga cate putin din compozitie pentru a obtine o clatita in stil american. Prajeste bine clatitele pe ambele parti, pana se rumenesc usor.

Cum se servesc clatitele dietetice

Serveste clatitele ca atare, alaturi de o cana de ceai sau de cafea. Merg foarte bine si alaturi de alte fructe, proaspete.

Sursa foto: ducros.fr

  •   2018-01-25
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Andreea Grecu

Vezi toate articolele

Articole din deserturi

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Pelmeni cu vita

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii