Formatul evenimentului in acest an
Probe noi, 32 de echipe (formate fie din freelanceri, fie din oameni de agentie si clienti) ingrediente pe care sa le interpretati creativ si o reteta pregatita din timp: nu avem cum sa dam gres cu noul preparat.
Daca vreti sa demonstrati ca vocabularul vostru culinar cuprinde mai mult decat “cartofi prajiti si omleta” sau “sandvis peste laptop”, dar nici nu va intreceti inca in bucataria moleculara, evenimentul e pentru voi.
Reteta e simpla: va formati o echipa de 2 pana la 6 oameni, va alegeti un ingredient pe care il veti interpreta creativ si intrati in competitie completand formularul de inscriere pana pe 2 iulie.
Bineinteles, n-o sa va puteti opri aici. O sa vreti sa faceti rebranding-ul agentiei si o sa coaceti o identitate vizuala de-te-lingi-pe-degete: competitia de logo-uri culinare va asteapta inscrierile tot pana pe 2 iulie.
Editia 2015 va aduce participantilor multe premii speciale care vor completa palmaresul creativilor si rafturile cu premii ale agentiilor.
Ca tot veni vorba de retete, anul acesta o imbunatatim si pe cea a Cupei.
Produsele Lidl isi vor gasi Nașul creativ, la provocarea Electrolux: 50 de ingrediente secrete ii vor stimula pe participanti sa inventeze sau sa adapteze retete, in incercarea de a da pe spate juriul Cupei cu preparatul lor.
Inaintea evenimentului, training-uri tehnice Zepter ii vor pregati pe bucatarii amatori ai industriei pentru competitia care va avea loc la Chef Parade Cooking School, cea mai chic bucatarie din oras. Detalii despre training-urile tehnice Zepter gasiti aici.
In ziua evenimentului, doua probe speciale pregatesc sufleteste participantii pentru proba principala. Nu va nelinistiti totusi, la Chef Parade e loc berechet si pentru gatit, si pentru socializare:
Probele in acest an
Proba principala Lidl
Bucataria Lidl prinde viata la Cupa Agentiilor la Gatit: diversitatea produselor ii va motiva pe bucatarii amatori ai industriei sa isi demonstreze talentul la gatit, iar ingredientele secrete propuse de Electrolux ii vor provoca sa il foloseasca intr-un mod inedit, stimulandu-le creativitatea.
Nu conteaza cat de neobisnuita e ideea unui preparat, vrem retete care sa provoace artificii pe papilele gustative. E loc si pentru timizi, caci Bucataria Lidl despre asta vorbeste: ca esti bucatar sau esti amator, poti gasi inspiratie in varietatea de ingrediente.
Dupa cele 70 de minute ale probei, preparatele vor defila prin fata juratilor, care vor decide cine merita titlul de Agentia Anului la Gatit.
Training-ul tehnic Electrolux
Cele patru echipe din fiecare interval invata concomitent sa foloseasca instrumentele Electrolux. Daca ti-a intarziat taxiul sau ai apasat de prea multe ori snooze, inveti de la colegi: training-ul dureaza 15 minute si nu va fi repetat pentru cei care nu au ajuns la timp.
Tutorialul Zepter
Cele patru echipe din fiecare interval invata concomitent sa foloseasca instrumentele Zepter. Training-ul dureaza 15 minute si nu va fi repetat pentru cei care nu respecta orarul. Trainerii raman disponibili la Chef Parade pentru indrumari de natura tehnica pe toata perioada competitiei.
Proba speciala Joaca-te cu Jacobs
Prima dintre probele speciale, pentru toate echipele care se inscriu la Cupa: fiecare echipa trage la sorti un brief simplu si fun, pe baza caruia pregateste o cafea senzationala in 15 minute si apoi o prezinta in 30 de secunde. Juriul special Jacobs va evalua prestatia concurentilor separat de competitia principala. Si degeaba faci o cafea buna daca n-o imparti cu prietenii: inca un motiv sa fiti incurajati de cei mai galagiosi colegi.
Proba speciala Vara Bonduelle
Fiecare echipa va pregati un preparat de vara, delicios si aspectuos, cu legumele rasfatate Bonduelle. Proba speciala va dura 10 minute fiind urmata de o prezentare a echipei de 30 de secunde. Punctajul va fi acordat tot de un juriu special Bonduelle si va fi separat de proba principala.
Advertorial