Deserturi

#clatite bananae # clatite proteice #clatite

Clatite proteice si dietetice din doar trei ingrediente

Vrei un mic dejun sanatos, proteic si gustos? Avem pentru tine or eteta simpla si usor de preparat, din doar trei ingrediente! Clatite cu babane!

Ingrediente (pentru o portie)

  • 1 banana
  • 2 oua
  • ¼ lingurita scortisoara 

Cum se prepara

Intr-un bol paseaza banana si adauga scortisoara si galbenusurile. Mesteca totul foarte bine.

Separat bate albusurile spuma tare. Adauga compozitia de banane peste acestea incorporand-o usor, cu ajutorul unei spatule, astfel incat albusul sa ramana pufos si sa ofere densitate caltitelor.  

Pune o tigaie nonaderenta la incins si adauga cate o clatita, pe rand. Cand aceasta este rumenita pe o parte, intoarce-o si las-o sa se rumeneasca si pe cealalta parte.

Serveste-le calde sau reci cu fructe de padure. 

Sursa foto: theharvestskillet.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din deserturi

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Drob, stufat si pasca, preparate traditionale intr-o forma inedita pentru masa de Paste

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Cum se pregatesc mucenicii muntenesti

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Tort cu fulgi de zapada pentru noaptea de Revelion

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mihaela Vulpe: Gogosari umpluti cu vinete, in bulion

Experti Retete

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Bulete de branza

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Pelmeni cu vita

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu

Pune o intrebare