Deserturi

#chia #mic dejun #gluten #seminte

Mic dejun sanatos si dulce, fara gluten si fara zahar

Vrei sa te bucuri de un mic dejun sanatos si gustos in acelasi timp? Nu este mod mai placut de a-ti incepe ziua decat savurand o budinca dietetica din seminte de chia si afine.

Ingrediente pentru micul dejun sanatos si dulce

  • 2 cesti lapte de migdale sau cocos
  • 5 linguri seminte de chia
  • 2 cesti afine

Cum se prepara micul dejun sanatos si dulce

Intr-un bol adauga semintele de chia si toarna peste ele laptele de migdale sau de cocos.mesteca din cand in cand cu ajutorul unei furculite pentru ca laptele sa se distribuie uniform. Lasa amestecul la temperatura camerei timp de 30 de minute. Nu uita ca in tot acest timp sa amesteci continutul.

Lasa apoi bolul al frigider timp de 24 de ore. Amesteca apoi budinca cu afinele sau presara-le deasupra si serveste micul dejun rece.

Sfat! Folseste orice alt fruct doresti in prepararea acestei budinci.

Sursa foto: gurmee.net

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din deserturi

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Drob, stufat si pasca, preparate traditionale intr-o forma inedita pentru masa de Paste

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Cum se pregatesc mucenicii muntenesti

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Tort cu fulgi de zapada pentru noaptea de Revelion

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mihaela Vulpe: Gogosari umpluti cu vinete, in bulion

Experti Retete

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Pelmeni cu vita

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului