Feluri principale

# pachet serviciu # retete pachet # feliuri principale #idei retete #retete

10 retete perfecte pentru pachetul de la birou

 

Mancarea de la birou tinde sa fie cumparata in ultima clipa de la magazinul cel mai apropiat. Varianta sanatoasa este sa iti cumperi ingredientele si sa iti prepari mancarea acasa pentru a avea o nutritie buna pentru organismul tau. Daca esti in pana de idei in ceea ce priveste pachetul de la birou, mai jos sunt 10 alternative la care sa te gandesti si pe care sa le incluzi in dieta ta saptamanala:

1. Creveti

Portiile pe care le iei la serviciu sunt mici si trebuie sa contina nutrientii de care ai nevoie pe intreaga zi, asa ca o portie de creveti este santoasa si gustoasa si are si beneficii in ceea ce priveste proteinele. Pe langa creveti poti sa pui doua linguri de orez fiert si sa razi morcovi pentru aroma si dulceata.

2. Pui cu lime

Carnea de pui este usor de gatit. Poti sa iei la tine la pachet cateva bucatele mici de pui, sa asezonezi cu sos de lime si ulei de masline si sa pui si legume coapte sau prajite foarte putin. Cu cat sunt mai crocante, cu atat sunt mai gustoase.

3. Cartofi dulci si pui picant

Cand alaturi in meniu dulcele si picantul, mancarea devine deosebita. De aceea doi cartofi taiati bucatele mici si pusi la cuptor si bucati de pui facute la cuptor cu piper si chilli, vor merge perfect impreuna cu cateva rosii.

4. Dovlecel cu chiftele de curcan

Se pot inlocui usor pastele cu dovlecel taiat subtire si chiftele pot sa fie facute din carne de curcan usoara si sanatoasa. Ajuta si persoanele care vor sa dea jos cateva kilograme.

5. Orez brun cu curcan

Orezul brun are beneficii pentru sanatate si este de preferat atunci cand este pus in combinatie cu felii de curcan si cu legume alaturi. Legumele pot sa fie la alegere, insa este bine de stiut ca ele aduc savoare si placere estetica farfuriei.

6. Burrito

Pentru a nu te murdari atunci cand mananci un burrito, poti sa pui ingredientele intr-o farfurie. Astfel, pui carnea asezonata, apoi legumele separate pe categorii si poti sa ai un aspect ingrijit, sa stii exact ce alegi si cat alegi sa mananaci.

7. Cartofi dulci, quinoa si verdeturi

Pentru vegetarieni si nu numai este o mancare delcioasa si care face pofta oricui. Cateva felii groase de cartofi dulci alaturi de verdeata multa (salata, patrunjel, spanac, avocado sau orice altceva iti doresti) si quinoa.

8. Somon cu legume

Somonul este o carne sanatoasa si are un gust specific, care este rafinat si delicat, dar totusi potent. Alaturi de o bucata generoasa de somn se pot pune legume crude sau fierte. De asemenea se pot face combinatii diverse. De exemplu intr-o zi se poate lua la pachet rosie si castravete si in alta zi spanac, porumb si masline.

9. Fasole neagra

O salata din boabe de fasole neagra cu porumb, spanac si verdeata precum salata, patrunjelul, este o alegere buna pentru oricine, inclusiv pentru cei care mananca doar vegetale sau cei care prefera mancare fara gluten.

10. Paste cu legume

O mancare simpla care poate sa fie oricand gatita este cea de paste cu legume in forma de sos sau simple.

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din mancare

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Drob, stufat si pasca, preparate traditionale intr-o forma inedita pentru masa de Paste

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Cum se pregatesc mucenicii muntenesti

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Tort cu fulgi de zapada pentru noaptea de Revelion

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mihaela Vulpe: Gogosari umpluti cu vinete, in bulion

Experti Retete

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Bulete de branza

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Gateste cu Oana: Inghetata raw cu 3 ingrediente

Expertul Acasa.ro, Oana Grecea: Chef in bucataria de acasa

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.