Sub conceptul "Everyday Made Extraordinary", Haagen-Dazs invita consumatorii sa descopere noile ambalaje. Ele au fost realizate in colaborare cu 13 artisti din toata lumea, care au creat 46 de "art patterns" diferite, ce pot fi regasite pe noile ambalaje si care sunt reprezentative pentru fiecare sortiment de inghetata Haagen-Dazs.
Cunoscuta de peste 50 de ani ca "luxury ice-cream", Haagen-Dazs transforma ingrediente simple si de calitate intr-o experienta extraordinara. Si astazi, retetele Haagen-Dazs incep cu frisca, lapte proaspat degresat, galbenus de ou si zahar, la care se adauga vanilie, ciocolata, fructe, sosuri, biscuiti sau bucati crocante de alune sau nuci. Dar Haagen-Dazs nu este doar o experienta memorabila care implica toate simturile, ci este un stil de viata ce pune accent pe extraordinarul din lucrurile mici, valori pe care brand-ul le duce mai departe prin noua sa identitate vizuala.
Noile ambalaje Haagen-Dazs sunt despre atitudinea specifica unui stil de viata extraordinar, pe care il putem experimenta zi de zi. Iar creatiile gandite de artistii internationali sunt realizate cu atentie pentru a descrie perfect gustul irezistibil al fiecarei inghetate Haagen-Dazs.
Advertorial